© Vladimirkz | Dreamstime.com
© Vladimirkz | Dreamstime.com

آموزش زبان قزاقستانی به صورت رایگان

با دوره زبان ما “قزاق برای مبتدیان“ سریع و آسان زبان قزاقستانی را بیاموزید.

fa فارسی   »   kk.png Kazakh

آموزش زبان قزاقستانی - اولین کلمات
‫سلام‬ Салем!
‫روز بخیر!‬ Қайырлы күн!
‫حالت چطوره؟ / چطوری‬ Қалайсың? / Қалайсыз?
‫خدا نگهدار!‬ Көріскенше!
‫تا بعد!‬ Таяу арада көріскенше!

زبان قزاقی چه ویژگی خاصی دارد؟

زبان قزاقی یکی از زبان‌های ترکی است که در کشور قزاقستان و برخی از مناطق اوراسیا سخن گفته می‌شود. این زبان توسط بیش از 13 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد زبان قزاقی، سیستم صوتی آن است. در زبان قزاقی، حروف فارسی و عربی، همچون “ق“ و “غ“ وجود دارد، که در بسیاری از زبان‌های دیگر دیده نمی‌شود.

زبان قزاقی از الفبای قرآنی استفاده می‌کند. اما از سال 2017، قزاقستان رسماً از الفبای سیریلیک به الفبای لاتین تغییر کرده است. این تغییر برای یکپارچه‌سازی بیشتر با زبان‌های بین‌المللی انجام شده است. در زبان قزاقی، گرامر و ساختار جمله بسیار مهم است. افعال، اسم‌ها، صفت‌ها و قیدها با پیشوند و پسوند تغییر می‌کنند. این پیچیدگی‌ها زبان قزاقی را یک زبان جذاب برای یادگیری می‌کند.

زبان قزاقی از سیستم واژه‌سازی پیچیده‌ای برخوردار است. با استفاده از پیشوندها و پسوندها، زبان قزاقی می‌تواند واژگان جدید بسازد. این امکان به زبان قزاقی انعطاف‌پذیری بالایی می‌دهد. قزاقی، زبانی با ساختاری تا حدی منعطف است. این زبان از یک سیستم تقسیم‌بندی جنسیتی ندارد، که این موضوع می‌تواند برای یادگیری آسان‌تر آن توسط غیربومی‌زبانان مفید باشد.

تنوع گویش‌ها در زبان قزاقی نیز وجود دارد. این تنوع در سراسر قزاقستان و حتی در کشورهای همسایه مانند اوزبکستان و ترکمنستان مشهود است. در نهایت، زبان قزاقی یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرهنگ و هویت قومی قزاق‌ها است. این زبان با تاریخچه طولانی خود، سیستم صوتی منحصر به فرد، گرامر پیچیده و تنوع گویش، برای مطالعه جذاب است.

حتی مبتدیان قزاقستانی می‌توانند زبان قزاقستانی را به طور موثر با «50LANGUAGES» از طریق جملات عملی یاد بگیرند. ابتدا با ساختارهای اساسی زبان آشنا می شوید. دیالوگ های نمونه به شما کمک می کند تا خود را به زبان خارجی بیان کنید. دانش قبلی لازم نیست.

حتی زبان آموزان پیشرفته نیز می توانند آموخته های خود را تکرار و تثبیت کنند. شما جملات صحیح و متداول را یاد می گیرید و می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. شما می توانید در موقعیت های روزمره ارتباط برقرار کنید. از استراحت ناهار یا زمانی در ترافیک استفاده کنید تا چند دقیقه زبان قزاقستانی را یاد بگیرید. شما در حال حرکت و همچنین در خانه یاد می گیرید.